Nowa identyfikacja marki Śnieżka |
30 maja 2012 |
W maju na półkach pojawią się nowe opakowania marki Śnieżka. W nowej szacie graficznej zobaczymy debiutującą na rynku linię Śnieżka Satynowa. W tym czasie rozpocznie się także kampania, której celem jest prezentacja zmienionej identyfikacji wizualnej. Nowa identyfikacja wizualna lepiej oddaje wyznawane przez Śnieżkę wartości. Podkreślona została nowoczesność, innowacyjność i wysoka jakość. Jednocześnie marka zachowała swoją bliskość i przyjazność. Te cechy od lat sprawiają, że marka Śnieżka cieszy się wśród konsumentów wysokim zaufaniem. Dlatego nowa identyfikacja nie zrywa całkowicie z korzeniami marki. Źródło: RedPen.pl |
Budownictwo
- Bramy garażowe na 2024 rok – przegląd najnowszych rozwiązań
- Co działo się na MONTERIADZIE 2024 na targach BUDMA?
- Akcesoria dla monterastolarki budowlanej – niezbędne wsparcie dla profesjonalistów
- Weź udział w MONTERIADZIE – już w styczniu 2024 na targach BUDMA!
- 5 niezbędnych elementów nowoczesnej termomodernizacji budynku: okna, drzwi, styropian, pompa ciepła, fotowoltaika
Wnętrza
- Energooszczędne drzwi zewnętrzne. Jakie drzwi wybrać do termomodernizacji?
- Jak malować, żeby nie marnować?Remont oszczędnie i w zgodzie ze środowiskiem
- Wymiana okien: jakie szyby wybrać?
- Drzwi wewnętrzne – do czego i jak je dopasować?
- Jakie okna, drzwi i bramę garażową wybrać do domu? Trendy na 2024 rok