Nowa identyfikacja marki Śnieżka |
30 maja 2012 |
W maju na półkach pojawią się nowe opakowania marki Śnieżka. W nowej szacie graficznej zobaczymy debiutującą na rynku linię Śnieżka Satynowa. W tym czasie rozpocznie się także kampania, której celem jest prezentacja zmienionej identyfikacji wizualnej. Nowa identyfikacja wizualna lepiej oddaje wyznawane przez Śnieżkę wartości. Podkreślona została nowoczesność, innowacyjność i wysoka jakość. Jednocześnie marka zachowała swoją bliskość i przyjazność. Te cechy od lat sprawiają, że marka Śnieżka cieszy się wśród konsumentów wysokim zaufaniem. Dlatego nowa identyfikacja nie zrywa całkowicie z korzeniami marki. Źródło: RedPen.pl |
Budownictwo
- Jakierozwiązania wybrać, gdy planujemy termomodernizację domu?Postaw na sprawdzoną pompę ciepła
- Ciepłe drzwi zewnętrzne. Jak dzięki drzwiompoprawić termoizolacyjność domu?
- Ocieplenie, które się opłaca – styropian w termomodernizacji
- Wpływ termomodernizacji na jakość powietrza wewnętrznego: znaczenie odpowiedniej wentylacji w zapewnieniu jakości powietrza w pomieszczeniach
- B jak bezpieczeństwo – bezpieczna brama garażowa: klucz do ochrony domu
Wnętrza
- Jak pomalować płytki łazienkowe? Praktyczny poradnik
- Jak czyścić i przechowywać wałki oraz pędzle po malowaniu?
- Co dają Ci farby? Kolorowe inspiracje w kampanii „What paint gives you”
- Termomodernizacja a komfort termiczny w budynku: wpływ termoizolacji na stabilność temperatury wewnętrznej
- Sypialnia i pokój dziecka jak nowe– pomysł na szybką zmianę aranżacji wnętrz