Nowa identyfikacja marki Śnieżka

30 maja 2012

logo_Sniezka     W maju na półkach pojawią się nowe opakowania marki Śnieżka. W nowej szacie graficznej zobaczymy debiutującą na rynku linię Śnieżka Satynowa. W tym czasie rozpocznie się także kampania, której celem jest prezentacja zmienionej identyfikacji wizualnej.

Nowa identyfikacja wizualna lepiej oddaje wyznawane przez Śnieżkę wartości. Podkreślona została nowoczesność, innowacyjność i wysoka jakość. Jednocześnie marka zachowała swoją bliskość i przyjazność. Te cechy od lat sprawiają, że marka Śnieżka cieszy się wśród konsumentów wysokim zaufaniem. Dlatego nowa identyfikacja nie zrywa całkowicie z korzeniami marki.
- W ciągu ostatnich kilku lat, stale dostosowując naszą ofertę do rosnących wymagań rynku, wprowadziliśmy wiele modyfikacji i innowacji dotyczących produktów. Ciągle udoskonalamy ich jakość, dlatego potrzebują one nowej tożsamości, która w bardziej wyrazisty sposób podkreśli wartości marki Śnieżka – mówi Tomasz Kosiński, Z-ca Dyrektora ds. Marketingu FFiL Śnieżka SA.
Od ostatniej zmiany wizerunkowej, która miała miejsce 2005 roku, rynek bardzo ewoluował. Nowy znak ma zadanie przede wszystkim zbudować spójny wizerunek całej architektury produktowej marki pod silnym symbolem Śnieżki.
Nowoczesna, wyrazista typografia, silny kształt znaku zwiększający jego czytelność i zauważalność marki, nawiązanie do „korzeni” poprzez kolorystykę oraz symbolicznie przedstawienie szerokich kompetencji w farbach kolorowych – to działania, które ułatwią odnalezienie marki Śnieżka na półkach w różnych kategoriach.
Przygotowana na sezon 2012 zmiana w systemie identyfikacji wizualnej Śnieżki jest dla Klientów potwierdzeniem zachodzących zmian i komunikatem nowej jakości marki.

Źródło: RedPen.pl

 

Zobacz także ...

 

Przygotuj się na zmiany – zacznij od mieszkania

Po latach kolejnych rekordów na rynku mieszkaniowym klienci z nadzieją spoglądają w 2018 r. i czekają na spadek cen. Pewne jest, że zmiany na rynku nastąpią, jednak czy na tyle rewolucyjne, żeby znacząco poprawić sytuację kupujących?

Więcej …
 

Czy po niezliczonej liczbie rekordów sprzedaży nadejdzie ochłodzenie na rynku mieszkaniowym? Jeżeli bralibyśmy pod uwagę tylko zbliżające się Targi Mieszkań i Domów, to zdecydowanie nie należy spodziewać się takiego scenariusza. Nowy Adres SA, organizator imprezy, zapowiada, że będą to jeszcze większe targi niż wiosną tego roku.

Więcej …
 

SILVA to inwestycja w spokojnej dzielnicy, przy ul. Żorskiej 37 w Poznaniu, otoczona zabytkowym ceglanym murem. Wyjątkowy  klimat tego miejsca tworzy 11 kameralnych 2-piętrowych miejskich ECO VILLI w pobliżu stawu i starodrzewia. Windy, funkcjonalne rozkłady wnętrz, duże przeszklone balkony czy przestronne tarasy na ostatnich piętrach stanowią o atrakcyjności lokali.

 

Więcej …
 

Poznań, ul. Jasielska

W Poznaniu przy ulicy Jasielskiej (Podolany) powstają mieszkania z balkonami o powierzchni od 49 do 68 m² zlokalizowane w nowoczesnych i eleganckich domach wielorodzinnych. Dodatkowo w budynkach znajdować się będą windy, garaże oraz hale garażowe.

Więcej …

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zobacz politykę prywatności.

Rozumiem i akceptuję.
Prawo telekomunikacyjne.