Centurion – drzwi do przyszłości |
23 lutego 2012 |
![]() Międzynarodowe Targi Budownictwa BUDMA stanowią już stały punkt w kalendarzu przedstawicieli branży budowlanej. Przez 20 swoich poprzednich edycji Targi BUDMA wyrobiły sobie znaną markę i zyskały rangę imprezy, na której po prostu wypada być. Udział w targach to nie tylko znakomita okazja do zawarcia kontaktów handlowych i zapoznania się z nowinkami produktowymi oraz z najnowocześniejszymi technologiami z zakresu budownictwa, ale również interesująca rozrywka. ![]() Tegoroczna, dwudziesta pierwsza edycja targów BUDMA odbyła się w dniach 24-27 stycznia 2012 na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. W tym roku tematem przewodnim targów było hasło „Budownictwo przyszłości”. Temat nowoczesnego budownictwa jest szczególnie aktualny w dzisiejszych czasach, gdy rosnące ceny surowców energetycznych wymuszają stosowanie coraz to bardziej energooszczędnych rozwiązań w różnych dziedzinach gospodarki, w tym także w branży budowlanej.Innowacyjne i ekologiczne produkty, pozwalające na zmniejszenie zużycia energii i kształtowanie funkcjonalnej przestrzeni to przyszłość budownictwa. BUDMA to jednak nie tylko nowości produktowe, warsztaty i szkolenia, ale również towarzyszące stoiskom prezentacje i eventy. W tegorocznej edycji targów można było odbyć prawdziwą podróż do przeszłości dzięki pokazowi przygotowanemu przez firmę Centurion-R.Centurion-R to jeden z wiodących producentów stolarki drzwiowej w Polsce. Firma, korzystając z bogatych doświadczeń i jednocześnie stosując nowe technologie stale rozwija gamę swoich produktów. Oferta firmy obejmuje obecnie skrzydła drzwiowe: okleinowane, lakierowane i wzmocnione, ościeżnice, systemy przesuwne, a także akcesoria takie jak klamki czy nakładki na zawiasy. W tym roku, w nawiązaniu do swojej nazwy, firma przygotowała dla uczestników targów BUDMA oryginalną atrakcję - specjalny pokaz musztry legionu rzymskiego pod dowództwem centuriona, czyli oficera legionów. Legiony rzymskie to armia stanowiąca fundament powstania i ekspansji Cesarstwa Rzymskiego. Pokaz musztry z pewnością stanowił nie lada atrakcję dla zwiedzających. Odwiedzający nasze stoisko będą mieli niepowtarzalną okazję do zobaczenia żołnierzy rzymskich legionów w pełnym oporządzeniu bojowym – tłumaczy Małgorzata Klimiuk, Kierownik Działu Marketingu Centurion-R – Pomysł stanowi nie tylko nawiązanie do nazwy naszej firmy, ale i do wysokiej jakości produktów Centurion-R. Legiony rzymskie znane są ze swej wytrzymałości i odporności. Podobnie jest z naszymi produktami – ich solidność i trwałość to klucz do uznania Klientów. Nawiązujemy do przeszłości, patrzymy jednak w przyszłość i chcemy dalej się rozwijać – kończy Kierownik Marketingu. |